Boty i hacki do gry Meti2
STATY:
Sura BM (Black Magic) jest postacią głównie używającą magii więc potrzebuje dużo punktów energii (PE),życia (PZ) oraz uników dlatego najlepszym dla niego buildem jest 2:1 - inteligencja : witalność, lecz przed tym najlepiej jest dodać parę pkt w zre, aby dojść do 10 uników. Po wymaksowaniu inteligencji (do 90) opłaca się również dawać w zręczność a to dlatego że dodaje nam cenne uniki oraz zwiększa siłe niektórych skilli (czyli po wymaksowaniu int. Idziemy 1 wit: 1 zr).
EKWIPUNEK:
Dla surki Eq powinno mieć bonusy do inteligencji, życia oraz jeśli możliwe do krytyka. Tak naprawdę prawdziwe eq zbiera się dopiero na lvl 40+ lecz podstawy to: FMS +7/8/9(Full Moon Sword)z KD powtórki +3/4 oraz KD śmierci +3/4 (można też wsadzić KD na inną klase postaci ale również +3/4)a do tego z umiejętnościami minimum 10%, średnie obrażenia nie mają najmniejszego znaczenia. Tarcza powinna być przynajmniej bojowa +9, oraz hełm wyzywający (na 21 lvl) również +9. Zbroja najlepiej z bonem do PZ +6/7/8/9 z kd witalności +3/4 oraz kd przyspieszenia +3/4. Bransoleta na początku najlepiej srebrna oraz złote kolczyki, na wyższych lvl kolczyki z białego złota a potem z niebiañskich łez. Ekwipunek na konia jest właściwie taki sam lecz różni się jedynie bronią, a najodpowiedniejszy jest krwawy miecz +7/8/9 z kd śmierci +3/4, potwora + 3/4
SKILLE:
Mroczne Uderzenie - uniwersalny skill BMa nadaje się zarówno do expa jak i do PvP, szybko się ładuje.
Ogniste Uderzenie - znakomity skill do zdobywania doświadczenia, przewraca przeciwników w promieniu 360* oraz zadaje im niezły DMG, ładuje się 12 sek. (bez tego skilla trudno sie nam będzie expić)
Duchowy Cios - bardzo przydatny zarówno do PvP jak i do exp, duży promieñ rażenia, spowalnia przeciwnika, ładuje się 12 sek.
Mroczna Sfera - olbrzymi DMG, niestety duży cooldown (długo się ładuje), podstawowy skill do PvP, tanie KU (księgi umiejętności), bardzo przydatna na wojnach
Mroczna Ochrona - dzieli dmg między Pż oraz PE dzięki czemu w PvP często może nam uratować skórę. Co daje 22% ochrony? Jest to SZANSA (22%) na to ze pewnie % dmg zostanie zabsorbowany przez mroczna ochronę, pomiędzy 1 i 17 pkt jest minimalna różnica (minimalna ale jest sprawdzone). Ochrona zawsze działa w następujący sposób: przykładowy hit na 1000dmg zostaje podzielony 70% na hp i 30% na pe (700dmg i 300 many), jeżeli uda Wam sie zmieścić w tych 22% pewna ilość dmg z many (prawdopodobnie te 22% nie będzie odjęta) czyli z 1000dmg zostanie nam zabrane 700hp i 300pe - 22% czyli zamiast 300 pe około 240), na tym polega różnica miedzy ochrona na 1 i ochrona na m1, poza tym ochrona NIE ABSORBUJE obrażeń fizycznych, wiec w expie mamy pożytek jedynie z dodatkowego defa.
Ognisty Duch - atakuje losowy cel co 3 sek., przydatny w lurowaniu oraz w PvP jeden na jeden, niestety nie nadaje się do expienia
Offline